simple is beautiful
Easy Fashion: Olivia & Romain - 25&25
2 ... 2 ...

Saturday, June 23, 2007

Olivia & Romain - 25&25




© Photos Fred Vielcanet

Olivia - Free-lance Graphist
My jacket is by HIPPOCAMPE. I wear a ZARA shirt and jeans BERSHKA.
My belt is from EXOTICA shop, my bag is a QUEEN OF DARKNESS.
My shoes are from LA HALLE AUX CHAUSSURES.
Fashion is a thing very personal.
Ma veste est de HIPPOCAMPE, mon haut de ZARA et mon jean de BERSHKA.
Ma ceinture vient du Magasin EXOTICA et mon sac de QUEEN OF DARKNESS.
Mes chaussures viennent de la HALLE AUX CHAUSSURES.
La mode est pour moi quelque chose de très personnel.

Romain - Actor
My jacket and my jeans are from ZARA, my shirt is a NOGARET.
My belt is a WRANGLER. My shoes are from SLEDGER.
Fashion is not important for me. If it fits me, I take it !
Ma veste et mon jean sont des ZARA, ma chemise est une NOGARET.
Ma ceinture est une WRANGLER. Mes chaussures sont des SLEDGER.
La mode n'est pas importante pour moi. Si quelque chose me plait, je le prends.

0 comments:

Post a Comment

LABEL