simple is beautiful
Easy Fashion: Jessica 23 - School Teacher / Jérémy 23 - Computing student
2 ... 2 ...

Monday, July 2, 2007

Jessica 23 - School Teacher / Jérémy 23 - Computing student



© Photo Fred Vielcanet

(She) I wear a tee-shirt by BONOBO, my jeans are from LULU CASTAGNETTE.
My cardigan is from CAMAÏEU and my shoes from BUTTERFLY.
My necklace and earrings are a gift from my mother.
For me Fashion is stylish but should stay cool.
(Elle) Mon tee-shirt est un BONOBO, mon jean un LULU CASTAGNETTE.
Mon gilet est un CAMAÏEU et mes chaussures des BUTTERFLY.
Mon collier et mes boucles d'oreilles sont un cadeau de ma mère.
Pour moi la Mode doit être classe mais décontractée.
(He) I wear a CELIO shirt, my trousers are from CARHARTT,
my shoes from DOC MARTEN'S and my watch is a SWATCH.
Fashion ? It's not for me ...
(Lui) Ma chemise est une CELIO, mon pantalon est un CARHARTT,
mes chaussures sont des DOC MARTEN'S et ma montre est une SWATCH.
La mode ? C'est pas pour moi ...

0 comments:

Post a Comment

LABEL